25 Nisan 2013 Perşembe

Teşekkürler Tanrım

Özel olduğumu düşünüyorum. Eşcinsel olmamın bana bir lütuf olarak bahşedildiğine inanıyorum. Evet çok renkli bir kişiliğim, yerinde duramayan bir yapım, aşırı hassas ve kırılgan duygularım, bir o kadar da agresif bir karektere dahibim.
Eşcinselim evet ama ben bundan inanın rahatsız değilim. Neden bir başkası değilde ben diye serzenişte bir sitemde bulunmadım şimdiye kadar. Eşcinsel aşk ne kadar yaksada canı güzel bişey işte. Herşeye göğüs gerebilecek güç var sanki bende. Sanki bir süper kahraman gibi. Herkesin dertlerini dinlemek ve çözüm üretmekle görevlendirilmiş bir psikiyatr gibi, sanki üzgün insanları eğlendirmekle görevli bir palyaço gibi. Mutlu bir insanı gördüğüm zaman mutluluğunu paylaşmaya adanmış bir ömür sanki. Hangi heteroseksüel bir erkek yaparki bunları?
Teşekkür ederim Allah'ım. Beni böyle yarattığın için teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. kendini kabul etmenin evrelerinden birisi.. sanırım son evredesin kuzum sen.. ne mutlu sana :D

    YanıtlaSil
  2. :D İyi hissediyorum kendimi.

    YanıtlaSil