5 Nisan 2013 Cuma

Kendime İtiraflarım

Merhaba. Bu yazımda kendime bile itiraf edemediklerimi buarada itiraf edeceğim. İlk yazımda da belirttiğim gibi, blog yazmamın sebebi kendime açıklayamadığım şeyleri buraya yazmak ve rahatlamak bir şekilde.
Her gördüğüm yakışıklı erkekle beraber olma istği!

Utanıyorum, bazen de tiksiniyorum kendimden. Bir
 türlü oturak, ağırbaşlı bir gay olamadım. Fıkır fıkır, eğlenceli, oturduğu yerde 5 dakika duramayan. Okulumda olsun, yolda giderken olsun, yakışıklı bir erkek gördüm mü; tamaaamm... Öyle bakakalıyorum ki. Ne bakıyosun kardişiiimm? diyen biri çıkmadı şimdiye kadar. :)

 Rimelim'e gelince.. Ygs sınavından sonra yaklaşık bir hafta kadar gelmedi yurda. Gözlerim hep aradı onu. Arkadaşına sordum, gelecek dedi. Tüm aksilikler beni bulduğu gibi yine sahnede..
Şimdi de yurttan benim ayrılmam gündemde. Yurt müdürüyle kavga etmem dolayısıyla.. Neyse zaten onu unutabilmek için bana...

Aslında hayalim ne biliyomusun? :)

İşte böyle biri. :D


2 yorum:

  1. itiraflar iyidir, keşke herkes içindekini itiraf edebilse.. bu arada yurt müdür kavgası filan gider ayak kötü olmuş.. bir de rimelin gelmese daha iyi olacak zaten..

    YanıtlaSil
  2. Hâlâ gelmedi. Merak içimi kemiriyor ama.

    YanıtlaSil