18 Nisan 2013 Perşembe

Uğraşlarım

Merhaba sevgili blog okuyucularım. Bugün resimsiz* yani bana göre tatsız tuzsuz kuru bir yazı okutmak zorundayım maalesef şimdiden özür diliyorum sizlerden. Ben sevgiyi haketmiyorum! Evet evet haketmiyorum. Haketseydim sevdigim erkekte beni severde. Haketmiyorum ki istemeyerek bir kiza asik ettim kendimi. Vicdanen o kadar rahatsiz hissediyorumki kendimi. O kadar iyi anlıyorumki Bir erkeğe aşık olmanın ne demek olduğunu...
Ama dedim ya haketmiyorum işte. Ben her önüme gelen yakışıklı erkeği ayartmaya çalırşısam haketmem tabi. İlk önce gözlerine dik dik bakıyorum deli cesaretiyle. Konudan konuya atladığımın farkındayım. Evet bir kıza aşık ettim kendimi. Aslında kendime aşık ettim derken öyle özel bir çaba sarfetmedim. Sınıf arkadaşımın dershanesine ziyarete gittiğimde karşılaştık onunla. Numaramı almış WhatsApp'tan yazıp durdu. Uzun bir süre cevap vermedim ama daha sonra sıkıldım artık mesajlar insanı çileden çıkaracak safhaya ulaştı. İstemiyorum diyorum, anlamamazlıktan geliyor. En sonunda yalan söylemek zorunda kalıp hayatımda başka biri var dedim. Vazgeçmedi. Gurusuzluğun bu kadarını ne gördüm ne duydum. Tamam Kaan abiciğim tatlısın dedi de o kadar da değil yaneee. :)) Her neyse şimdi onunla uğraşıyorum anlayacağınız.

*Resimsiz: Yazımı cep telefonumdan yayınladığım için resimsiz yüklemek zorundayım.

5 yorum:

  1. Kız takıntı haline getirdiyse yandın demektir. Ayrıca erkeklerle sevişmek istemen de bir sorun yok, ama bu erkekler başına bela olabilir, öyle her erkeği dikkate alma. Gey olması önemli unutma.. Hetero bir erkekle bu işler olmaz. Hee nereden bulucam ben gey olanını diyorsan biraz daha bekleyeceksin diyelim bence ;)

    YanıtlaSil
  2. Yandım resmen. Senin Bulunmaz Hint Kumaşın gibi bir blog yazıma konu olmak istemem :D

    YanıtlaSil
  3. Oooo buloğumdan atıf yapılarak yazılan cevaplara ayrıca bayılırım ama ben :D

    YanıtlaSil
  4. valla sen de nası becerdiysen delisine çatmışın(pardon). arkadaşı tanımıyorum ama bu kadar da üsteleme olmaz bence :/ neyse umarım işler yoluna girer. bu arada seni nasıl takip ediciz yeni blogır :P ;)

    YanıtlaSil
  5. Pandacığım genç arkadaşımız takip et gadgeti eklemeyi unutmuş. Ama sen onun blog adını kendi blogger arayüzünde soldaki ekle butonuna tıklayıp url kısmına yazarsan, takibe almış olursun. manuel takip oluyor :D

    YanıtlaSil