31 Mart 2013 Pazar

Anlık Heyecanlarım

Az önce yaşanan fakat beni derinden etkileyen bir hadiseyi paylaşmak istiyorum. Annemin yakın akrabasının bir evine ziyarette bulunduk. Az sonra skype ile görüşme yaptı yakın akrabamızdan biri bende telefona yüklemek istedim. Bilgisayardan skype adresi almamız gerekmiş yukarı kata çıktık. Bilgilerimi sordu ismimi falan söyledim. Tam o sırada;
- Hoşgeldin Mert, dedi.
- Hoşbulduk, dedim tokalaştık.
Tanımıyorum kendisini o da beni tanımıyor. Az önce bilgilerimi verirken duydu diye düşündüm. Pembe Tommy-Hilfiger bir kazak ve bol eşofman altı giymiş, kirli sakallı ve renkli gözlü bir abi. Farklı bir şeyler hissettim bir anda.
- Playstation oynayalım mı? diye sordu.
Hoşlanmıyorum maçlardan, dedim.
Benden böyle bir cevap aldıktan sonra Pc'nin başına geçti. Facebook hesabını açtı uzun bir isim çarptı gözüme ilk başlarda. Daha sonra çaktırmadan baktığımda kız arkadaşıyla aynı Facebook hesabını kullandığını anladım tabi.
O an başımdan aşağıya kaynar sular döküldü resmen. Hışımla dışarı çıktım bir sigara içtim. Neden bir anda böyle olduğumu sordum kendi kendime. 18 senelik ömrümde ilk kez gördüğüm bir adam için neden...
Neden....?
İyi Geceler.


2 yorum:

  1. O an onu istedin mi yani?
    Tuhaf ama gerçek bence.. Olabilir zaman içerisinde, neden olmasın ki, zamanla bunu daha düşük seviyelere getirmeye başlayacaksın.. Unutma erkeklerden hoşlanıyorsun, o da o an isteyeceğin bir erkek sonuçta...

    YanıtlaSil
  2. Evet gerçekten o an onu istedim. Bu durumu en aza indirgemeye çalışıcam tabi fakat bu biraz zaman alacak. :(

    YanıtlaSil