29 Mart 2013 Cuma

Merhaba

Kahve içmeyi çok severim hele kokusuna bayılırım desem yeridir tabiri caizse. Herhalde bizimkiler akşam kahvelerini içtikten sonra başladılar beni dünyaya getirme çalışmalarına.

Blogu açma sebebime gelince;
Gerçekten gayların kimseye anlatamadıkları açamadıkları duygu ve düşüncelerini bir platformda daha rahat bir şekilde paylaşıyor olmaları.

Din unsuru;
Aşırı dindar bir ailede yetiştim. Allah'a ve peygamberlere ve kitaplara inanırım fakat hiç bir dinin insanların istedikleri gibi bir yaşam sürmelerine karışmaz düşüncesindeyim. Bize düşen kulluk vazifelerini, ibadetlerini yerine getirmek.

Siyaset;
Benim haklarımı savunacak,işte bu diyerek güle oynaya oy vermeye gideceğim bir siyasi parti yok ama kötülerin içinde en iyisi diyerek AK Parti'yi destekliyorum efenim.

İnsani ilişkiler;
Çok sosyal bir yapıya sahibim. Dışarıda geçirdiğim vaktin yarısını bile geçirmem evde. Hiç tanımadığım ama konuşmam icab eden kişilerle sanki kırk yıllık ahbap gibi samimiyimdir.

Tanıştığıma memnun oldum. :)

4 yorum:

  1. eh hoş geldiniz efenim, hayırlı uğurlu olsun yazılarınız ve paylaşımlarınız..


    din konusunda yazdıklarınız pek hoşuma gitti ;) farklı bir bakış olmuş, benim hiç bakmadığım bir pencere, sevdim..

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk. Teşekkür ederim desteklerin için. Daha paylaşıp tartışacağımız çok konu var. :)

    YanıtlaSil
  3. Kaanin sayesinde tanidim guzel,samimi ve hevesli yazilarin var zevkle okudum. Tebrikler, benden kisa ir tecrube tavsiyesi yakininda ve akrabalarindaki.kisilere karsi daha dikkatli ol mesafeli olursan daha mutlu olursun.

    YanıtlaSil
  4. Tavsiyelerin için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil