30 Mart 2013 Cumartesi

Kalp Kırıklarım

Bir heteroya aşık olmak...
Bile bile yanmak kül olmak demekmiş. Sesini duyunca bile kalbin yerinden çıkacakmış gibi olur. Hele bir de göz göze gelince...



Aynı yurtta kalıyoruz. Rimel'im demek istiyorum ona. O kadar güzel kirpikleri var ki. İlk zamanlar çok iyi dosttuk ama benim hislerim hep dostluktanda öteydi. Bu güzel günler kısa sürdü tabi.
Anladı...
İşte herşey o günden sonra değişti. Bana o kadar kötü davranmaya başladıki. Her gece gizli gizli haykırışlarımı bir ben bir Allah ve bir de onun en yakın arkadaşı biliyor. Ama arkadaşı o kadar ıyı nıyetli ki. Hetero olmasına rağmen bana hep destek oldu. Onunla ilgili herşeyi anlattı bana.
Dışa yansıtmadığı çok kötü özellikleri olduğunu söyledi. Beni soğutmak içinmi yaptı bilmiyorum.
Nasıl soğuyabilirimki?
O gülüşü...
Konuşması...
Sesi...
2 ay sonra mezun oluyorum. Bir daha hayatım boyunca onunla karşılaşmamayı diliyorum.
Sağlıcakla kalınız...


3 yorum:

  1. Hem karşılaşmazsın, hem de daha az hatırlar olursun kuzum, meraklanma.. Sanırım mezuniyet sana yarayacak ;)

    YanıtlaSil
  2. Sen yine iyisin benim hoslandigim cocuk yanimda oturuyor

    YanıtlaSil